Powrót do strony "Informacje od Media Rodzina"

Informacje od wydawnictwa Media Rodzina

Przygotowania do premiery HPiZF

W wydawnictwie Media Rodzina przygotowującym akcję promocyjną piątego tomu J.K. Rowling Harry Potter i Zakon Feniksa słychać już szum wjeżdżającego na peron 9 i 3/4 pociągu.

Premiera książki, która nastąpi 31 stycznia 2004 roku o wschodzie słońca, odbędzie się w wieluset magicznych księgarniach na terenie całego kraju: hipermarketach, kioskach "Ruchu", nawet na poczcie.

Aby wspomóc księgarzy w informowaniu czytelników o tym wydarzeniu, wydawnictwo przygotowało plakaty reklamowe oraz zakładki i czarodziejskie zawieszki na drzwi z napisem "Nie przeszkadzać, czytam!" dla czytelników.

Czytelnicy, którzy wstaną z łóżek o świcie, by dotrzeć na czas do księgarń, będą mogli wsiąść do magicznych tramwajów w większych miastach: Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Szczecinie i Wrocławiu, by zdążyć do księgarni otwierających swoje podwoje o wschodzie słońca.

"Nie zapomnij - żeby się tam znaleźć, weź rozpęd! - radzi Bronisław Kledzi, dyrektor Media Rodzina.

W tramwaju pełnym niespodzianek spotkać będzie można czarodziejskie i bajkowe postaci, posłuchać fragmentów liczącego 960 stron opasłego tomu i wziąć udział w najróżniejszych konkursach.

Dla żadnego potteromaniaka nie powinno zabraknąć książki, ponieważ Media Rodzina przygotowała rekordowy nakład piątego tomu w wysokości 600 tys. egzemplarzy. No, chyba, że ktoś śpi, śpi i się mooooocno spóżni.